Архівна служба України в Києві

Ми виконуємо обов'язкове узгодження всіх документів з державним архівом України !!!

Дзвоніть: тел. Київ 236-58-88                              МТС (099)388-33-30  /  Київстар (098)017-19-18 /   Лайф (093)872-26-63

Складання номенклатури справ – кропітка аналітична робота, яка вимагає уваги, досвіду та професіоналізму.
Номенклатура справ - це систематизований і проіндексований перелік заголовків справ, які заведені на підприємстві. Форма номенклатури наведена в додатку 2 до Правил роботи архівних підрозділів.

Головним призначенням номенклатури справ є:

  • облік та групування опрацьованих документів у справи;
  • систематизація справ;
  • встановлення строків зберігання справ.

Номенклатура справ потрібна для швидкого пошуку документів та їх відбору для включення до складу Національного архівного фонду. Документи розкладаються тільки в ті справи, які для них передбачені номенклатурою справ.
Розділи номенклатури складаються у відповідності до напрямів діяльності підприємства, його структурних підрозділів або посад спеціалістів.
На початку кожного розділу вказуються найважливіші документи, накази, протоколи тощо. В кінці – журнали обліку або довідники.
Заголовки справ повинні чітко і у стислій формі відображати зміст документів справи. Вимоги до формулювання заголовків справ викладені у Типовій інструкції з діловодства, затвердженій постановою КМУ № 1242 від 30.11.2011 р.
Між розділами номенклатури слід залишати проміжки, щоб протягом року можна було внести заголовки нових справ.
Прийнятою і затвердженою керівником номенклатурою можна користуватись декілька років.


При формуванні справ необхідно дотримуватись наступних умов:
-    документи, що мають різний термін зберігання формуються в різні справи;
-    установчі документи формуються в окрему папку;
-    договори підприємства діляться на дві групи та зберігаються в різних справах – окремо комерційні і окремо трудові договори з працівниками.
-    Накази з основної діяльності формуються окремо від наказів з особового складу;
-    Особові справи, особові картки формуються по прізвищам співробітників у відповідності до алфавіту;
-    Конфіденційні документи формуються окремо від решти документів.


Наші співробітники  - досвідчені архівісти з 15-річним стажем, ми швидко і уважно впорядкуємо документи вашого підприємства та складемо номенклатуру справ.

Пошук по сайту

Напишіть що Вас цікавить і наш консультант зв'яжеться з Вами для вирішення питання - консультація абсолютно безкоштовна і ні до чого Вас не зобов'язує.

(прохання обов'язково вказати на вибір № вашого телефону або E-mail щоб ми могли з Вами зв'язатися !!!)

1500 символів ліворуч

Деякі наші клієнти

  • 1
  • 2

Наші переваги

  • ДОСВІД
  • ПРОФЕСІЙНІСТЬ
  • ЦІНА-ЯКІСТЬ
Архівна компанія "ТАС" працює з 2000 року і спеціалізується на наданні архівних послуг в Києві і Київській області. Весь цей час наші архівісти сумлінно виконують свою роботу - обслуговують архівні приміщення підприємств, впорядковують документацію, проводять експертизу цінності документів, виконують інші архівні роботи.
Наші архівісти - професіонали, які мають спеціальну освіту і досвід роботи. Серед наших співробітників є також фахівці з досвідом роботи головними бухгалтерами держпідприємств, для яких порядок в документації - перш за все.
Наші клієнти з першого разу оцінивши співвідношення ціна-якість стають постійними клієнтами і добрими друзями. Маючи упорядкований нами архів Вашого підприємства Ви будете почувати себе спокійно і впевнено з архівної компанією "ТАС"